Klageprocedure

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

Nedenfor kan du læse mere om behandling af klager og reklamationer hos Producent Rettigheder Danmark (PRD).


Klagebehandling

Ønsker du at indgive en klage eller reklamation, skal dette gøres skriftligt snarest muligt, efter at klagepunktet er blevet aktuelt.

Klagen skal angive, hvad klagen drejer sig om fx manglende udbetaling eller forkert rettighedsfordeling. Du skal samtidig medsende de for klagen relevante informationer, således at vi hurtigst og bedst muligt kan behandle den. 

Alle klager og reklamationer besvares skriftligt og så vidt muligt inden for 4 uger efter modtagelsen.

Vedrørende værkregistreringer, fordeling eller udbetaling: 

Anna Lindegaard
backoffice@producentrettigheder.dk
+45 42704458

Vedrørende rettighedskonflikter: 

Andreas Godtfredsen
ago@producentrettigheder.dk
+45 42709551

Læs mere om rettighedskonflikter


Generelle spørgsmål og klager sendes til:

Producent Rettigheder Danmark
info@producentrettigheder.dk